[rw w cvs]

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 15:21:16 CEST

poniedziałek 08/04/2002 13:48:01, Tomasz Kłoczko:

> Przekonaj mnie że powinienem to zrobić.

Jak widzisz wkurza to innych i podsyca natroje separatystyczne ;->

A poważniej, to podejmowanie takich drastycznych decyzji jednoosobowo
jest nie do przyjęcia i sprawia wrażenie że traktujesz PLD jak
prywatne poletko, co na dobre PLD na pewno nie wychodzi.

Sergiusz przegiął gadając o kasowaniu archiwów list, etc,
ale to nie jest powód by zabierać mu prawo zapisu do repoz.