[rw w cvs]

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 11:05:55 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 10:50:46AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wrzuciłem do cvsu skrypt log_diff.py i tam od początku miała być
> domena pld-linux.org (i w momencie jej uruchomienia tak się stało),
> więc o jakie ,,zmiany'' Ci chodzi?
sorry, nie spojrzałem w commit log-a

Myślę, że wielu z nas się zgodzi, że pld.org.pl jest oficjalną
domeną PLD i taka powinna być używana także w przypadku log_diff.py.
Jeśli jednak powinna być to inna domena, to informacja powinna pojawić
się na pld-devel-*.

Co byś powiedział jakbym wstawiał do speców, robionych przeze mnie,
zamiast feedback w pld.org.pl, np.: feedback w pld-moja-wlasna-domena.pl
(oczywiście byłby to alias na feedback w pld.org.pl)?

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>