[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 11:10:41 CEST

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> Myślę, że wielu z nas się zgodzi, że pld.org.pl jest oficjalną
> domeną PLD i taka powinna być używana także w przypadku log_diff.py.
> Jeśli jednak powinna być to inna domena, to informacja powinna pojawić
> się na pld-devel-*.
Jak dla mnie to ,,powinna'' -> ,,moze byc uzywana''.

Obecnie
pld.org.pl
pld.net.pl
pld-linux.org

to z punktu widzenia systemu aliasów pocztowych to jedno i to samo.

> Co byś powiedział jakbym wstawiał do speców, robionych przeze mnie,
> zamiast feedback w pld.org.pl, np.: feedback w pld-moja-wlasna-domena.pl
> (oczywiście byłby to alias na feedback w pld.org.pl)?
No cóż, pomijając to, że pld-moja-wlasna-domena.pl brzmi fatalnie
to do niej nikt poza Toba nie ma dostepu. Do plików stref
dla pld-linux.org ma każdy cvsowiec dostęp (ale nie idzie to z automata,
żeby nie popsuć dnsu).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr