[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 12:43:40 CEST

On 8 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jak dla mnie to ,,powinna'' -> ,,moze byc uzywana''.
>
> Obecnie
> pld.org.pl
> pld.net.pl
> pld-linux.org
>
> to z punktu widzenia systemu aliasów pocztowych to jedno i to samo.

To czemu kazda z nich ma inne MX'y?

> No cóż, pomijając to, że pld-moja-wlasna-domena.pl brzmi fatalnie
> to do niej nikt poza Toba nie ma dostepu. Do plików stref
> dla pld-linux.org ma każdy cvsowiec dostęp (ale nie idzie to z automata,
> żeby nie popsuć dnsu).

IMHO dobrze ale nie do konca, bo nasz CVS ma za male mozliwosci co do
kontroli dostepu.

Chyba powinno zostac stworzone odrebne repo administracyjne, z prawami
dla osob, ktore naprawde wiedza o co chodzi i wiedza co robia.
Wtedy by sie dalo nawet konfigi dot ftpd/httpd/dns/poczty dotyczace PLD
z ep trzymac w nim, tak by np nie tylko ja mogl zmienic naglowek
pojawiajacy sie przy logowaniu sie na ftp.pld.org.pl. przez ftp.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-