[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 13:53:51 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, wrobell wrote:

> Powinniśmy używać jednej domeny.

Co nie musi oznaczać że reszta ma zginać. Wręcz odwrotnie.

Chciałbym zwrócić tylko uwagę, że przykładowo rejestracja pld.net.pl a
także pld.com.pl nie miały na celu zastępowanie z powodu czyjegoś
widzimisię teg co już. Co więcej .. ani Marcinowui czy Cezarowi taka
niedorzeczność nawet do głowy nie tyle co przyszła co wiem że nigdy nie
mogłaby także przyjść.