[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:13:54 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, wrobell wrote:

> Kloczek spierdolił sprawę w związku z tym, do log_diff.py
> wpisujemy pld-linux.org. Dlaczego takie postępowanie a nie inne?
> Dlaczego za plecami reszty zespołu pld?
Wlasnie, i np. czemu pld-linux.org a nie pld.net.pl, czy po dokonczeniu
sprawy z NASK - pld.com.pl. Roznic miedzy tymi domenami nie widze,
tak samo jak nie widze _zadnej_ wyzszosci .org nad .pl.

Btw, tak sobie przypominam dawne czasy, jak rejestrowanie domen w != .pl
robili w PL ludzie tylko po to zeby udowodnic NASkowi ze nie jest jedyna
instytucja rejestrujaca domeny na swiecie.... czyli zabawa ;>

Moim zdaniem domena _podstawowa_ projektu PLD powinno byc pld.org.pl,
chocby z powodu takiego, ze byla to _pierwsza_ samodzielna domena zwiazana
z PLD. Pozostale domeny (moze byc ich skolko ugodno, ja tez mam swoja
pld.kernel.pl :>) powinny kierowac na zasoby w pld.org.pl.

Problem dnsow pl.dorg.pl jest tylko techniczny.

> Aha, jak kloczek przerzuci nieprzetestowane pakiety na ftp z test do
> stable, to poźniej jest też dłuuuga dyskusja. Nie chcemy przecież
> działać na zasadzie faktów dokonanych! Opierdalacie za to kloczka
> a sami lepsi nie jesteście.

Dokladnie tak. I jedna rzecz - to co zostanie ustalone na ircu raczej
powinno byc rowniez poddane dyskusji na devel - nie kazdy sledzi irca
24h/dobe.

> Ale operuje on (skrypt) na zasobach, które są właśnością pld team a nie jego.
A szczegolnie na adresach pocztowych poszczegolnych czlonkow PLD-teamu,
co mi tutaj troszeczke ustawa o giodo pachnie....

Wiec czlonkowie PLD-teamu chyba maja prawo wiedziec z jaka domena ich
commity "ida w swiat" ?

Czy gdyby Arek wpisal tam @microsoft.com byloby OK ? ;>>>>>

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-