[rw w cvs]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 14:29:23 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
> Ok, wpisanie pld-linux.org do log_diff.py, bez konsultacji nie było
> dobre. Ale zabranie za to rw jest ponieżej krytki, a pld-linux.org jest
> IMHO znacznie lepszym rozwiązaniem (patrz mail Łukasza) niż pld.org.pl.

Tak sobie czytam (nie chce mi się odzywać, ale...)...

1. działania były trochę zakulisowe - to jest źle.
2. IMHO lepsza jest domena org - bardziej "międzynarodowa".
3. Wszyscy zrobili coś źle - dajcie spokój z obrzucaniem się błotem. To
nie ma sensu.
4. kloczek - przywróć serkowi rw - aktualna sytuacja nie ma sensu
5. serek - no cóż.. nie powinieneś robić tak jak zrobiłeś.

z mojej strony EOT - mam ciekawsze zajęcia niż obrzucanie się błotem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...