[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:27:39 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:

[..]

> Moglo dlaczego tak sie nie stalo nie wiem. Faktem jest, ze podejrzewam
> ze spodziewalismy sie klopotow z kloczkiem.
Z kloczkiem? Jakos nie widze zwiazku miedzy kloczkiem a konfiguracja ep09.
Niech sam kloczek odpowie jak ja powiedzialem mu "nie" na SNMP na ep09.

> (*)
> a nie robilismy tego pocichu bo rozmawialismy o tym na ircu
> przez dluzszy czas.
Ale na devel przydaloby sie jakies info.
Chyba obowiazkiem developera PLD nie jest 24h/dobe siedzenie na ircu?

> b. Wydawalo mi sie przynajmniej ze nie jest tak ze jedynym powodem jest
> to ze kloczek cos tam spieprzyl ale, ze jest to rownierz lepsza nazwa
> poprostu. nie ma ".pl" na koncu.
A czemu .pl na koncu mialoby w czymkolwiek przeszkadzac?
Ja nie widze w tym ".pl" nic zlego, wrecz przeciwnie.

> c. Ja mam wlasny interes w tym zeby PLD stalo sie bardziej otwarte na
> reszte swiata.
I nie stanie sie ani o milimetr bardziej otwarte jak bedzie mialo
domene w .org. Czy gdybysmy mieli domene pld.sk od razu bysmy stali sie
znani znani na Slowacji? Nie, moglibysmy conajwyzej zwrocic uwage
Slowakow, ale oni by naszych zasobow uzywali nie dlatego ze sa w .sk
a dlatego ze sa dobre i spelniaja ich potrzeby.

[..]

> A nie mozna by tych automatow urzyc do pld-linux.org
Docelowo widzialbym te same automaty dla pld.org.pl, pld.com.pl,
pld.net.pl, pld.linux-org itd. jesli domen bedzie jeszcze wiecej.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-