[rw w cvs]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:35:39 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 01:27:39PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A czemu .pl na koncu mialoby w czymkolwiek przeszkadzac?
> Ja nie widze w tym ".pl" nic zlego, wrecz przeciwnie.

Jak Cię widzą tak Cię piszą. Zobacz sobie to distributions review, czy
jak tam. PLD jest tam tłumaczone jako Polish Linux Distribution. A chyba
jakiś czas temu ustaliliśmy, że PLD to PLD Linux Distribution. Coś
takiego skutecznie odstrasza non-polish-speakers. Podobnie domena z .pl
na końcu.

> I nie stanie sie ani o milimetr bardziej otwarte jak bedzie mialo
> domene w .org. Czy gdybysmy mieli domene pld.sk od razu bysmy stali sie
> znani znani na Slowacji? Nie, moglibysmy conajwyzej zwrocic uwage
> Slowakow, ale oni by naszych zasobow uzywali nie dlatego ze sa w .sk
> a dlatego ze sa dobre i spelniaja ich potrzeby.

Zanim ktoś prztestuje dystrybucję, musi się na nią zdecydować. .pl
skutecznie odstarsza.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h