[rw w cvs]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 8 Kwi 2002, 13:47:12 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 01:27:39PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:
>
> [..]

> Z kloczkiem? Jakos nie widze zwiazku miedzy kloczkiem a konfiguracja ep09.
> Niech sam kloczek odpowie jak ja powiedzialem mu "nie" na SNMP na ep09.
Spodziewalismy sie klopotow mniej wiecej takich jaki sie doczekalismy czyli
bezsensownej awantury.

> Ale na devel przydaloby sie jakies info.
> Chyba obowiazkiem developera PLD nie jest 24h/dobe siedzenie na ircu?

> A czemu .pl na koncu mialoby w czymkolwiek przeszkadzac?
> Ja nie widze w tym ".pl" nic zlego, wrecz przeciwnie.

> I nie stanie sie ani o milimetr bardziej otwarte jak bedzie mialo
> domene w .org. Czy gdybysmy mieli domene pld.sk od razu bysmy stali sie
> znani znani na Slowacji? Nie, moglibysmy conajwyzej zwrocic uwage
> Slowakow, ale oni by naszych zasobow uzywali nie dlatego ze sa w .sk
> a dlatego ze sa dobre i spelniaja ich potrzeby.
Malekith Ci juz odpowiedzial. Niestety bardzo istotne jest pierwsze wrazenie.
A w naszych czasach nazwa domeny jest jedna z pierwszych zeczy z ktorymi
sie urzytkownik styka. Gdyby domena bylo pld-linux.org a nie pld.org.pl
isnieje szansa ze ludzie nie kojarzyli by nas automatycznie z dystrybucja
silnie zlokalizowana. Dalo by to nam szanse pozyskac wiecej urzytkownikow.

I to naprawde tak jest. Ze jak ja wprowadzalem PLD u siebie w instytucje
wszyscy sie mnie pytali jak jest po Polsku No souch filename or directory.
Po prostu z tym im sie to kojarzylo. Oczywiscie robili to w zartach ale
takie bylo skojarzenie.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.