[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 14:09:32 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:

> Spodziewalismy sie klopotow mniej wiecej takich jaki sie doczekalismy czyli
> bezsensownej awantury.
Lukasz, zrozum ze awantura nie jest o pld-linux.org jako takie a o
przekroczenie przez serka uprawnien - zmiane naglowkow poczty generowanej
przez serwer zarzadzany (z zarzadzenia PG) przez kloczka.
I bardzo chetnie dopisze do ftp.pld.org.pl do naglowka proftpd te jeszcze
jedna domene. I nawet juz to zrobilem:
$ ftp ftp.pld-linux.org
Trying 193.219.28.20...
Connected to ftp.pld-linux.org (193.219.28.20).
220  Server (PLD: ftp.pld.org.pl/ftp.pld.net.pl/ftp.pld-linux.org)  [193.219.28.20]

Ale czemu ja o tej domenie nic nie wiedzialem ?
Czemu np nie chcieliscie seconadry na ep09?

[..]

> Malekith Ci juz odpowiedzial. Niestety bardzo istotne jest pierwsze wrazenie.
> A w naszych czasach nazwa domeny jest jedna z pierwszych zeczy z ktorymi
> sie urzytkownik styka. Gdyby domena bylo pld-linux.org a nie pld.org.pl
> isnieje szansa ze ludzie nie kojarzyli by nas automatycznie z dystrybucja
> silnie zlokalizowana. Dalo by to nam szanse pozyskac wiecej urzytkownikow.

I dlatego musza istniec _obie_ domeny!!!!

I rozroznij istnienie domen od ich uzywania przez skrypty administracyjne.
IMHO skrypty powinny uzywac tylko _jednej_ domeny dla porzadku.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-