[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:59:01 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> Jak Cię widzą tak Cię piszą. Zobacz sobie to distributions review, czy
> jak tam. PLD jest tam tłumaczone jako Polish Linux Distribution. A chyba
> jakiś czas temu ustaliliśmy, że PLD to PLD Linux Distribution. Coś
> takiego skutecznie odstrasza non-polish-speakers. Podobnie domena z .pl
> na końcu.
Tak, ale jakis jeszcze dluzszy czas temu bylo tak ze PLD to bylo
faktycznie Polish Linux Distribution, potem dopiero doszlo (ed) a potem
skrot sie zrekursywnil.

Natomiast co do domen, OK. Mozna np na www.pld-linux.org zrobic info
w jezyku angielskim o dystrybucji. Mozemy miec aliasy w tej domenie,
ftp.pld-linux.org tez powinien dzialac. Ta domena ma sluzyc popularyzacji.

Ale rozdzielmy jedna z domen sluzacych do popularyzacji PLD na zewnatrz
od wewnetrznych adresow, sluzacych prawie wylacznie developerom.
A nazwy domenowe siedza w wielu miejscach naszej infrastruktury,
od cvs'a po buildery wlacznie. I poniewaz pld.org.pl byla pierwsza
niech w naszych "bebechach" zostanie.

Odrebna sprawa jest infrastruktura sluzaca zarzadzaniu tymi domenami,
i tu mysle ze zarazdzanie poprzez CVS bedzie najodpowiedniejsze.
Ale do tego/tej czesci CVS dostep powinno miec dstep doslownie kilka osob,
w szczegolnosci administratorzy maszyn uzywanych przez PLD.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-