[rw w cvs]

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 16:24:37 CEST

On Sun, Apr 07, 2002 at 13:41:55 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> repo. Jestem juz pprostu zmęczony powtarzniem tego co mówiłem kilkukrotnie
> (przy tej ilosci powtórzeń nawet krowa chyab by zrrzumiała że jeżlei

A propos - powtórzę sobie jeszcze raz:

1. binarne pakiety mplayera są do dupy,
2. binarne pakiety mplayera są nielegalne,
3. przebuduj pakiety źródłowe mplayera,
4. przebuduj pakiety źródłowe w32codec,
5. przebuduj spacechart,
6. przebuduj gmoiss,
7. zbuduj pitchtune,
8. zbuduj stompboxes2,
9. zbuduj xephema,
10. wyjaśnij sprawę z applnk - gdzie niby ma być wystawiony tarball?
Jeśli trzeba go zrobić i włożyć ręcznie do SOURCES z applnk - zrób to,
ja już skończyłem poprawki, IMHO można puścić jako 1.5.7.

Na polskie komunikaty w rc-scripts jest już za późno, znowu się
rozsynchronizowało, więc ich nie będzie.

PS. mógłbyś też przenieść issue* z /test do /.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!