[rw w cvs]

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 7 Kwi 2002, 16:40:52 CEST

W liście z nie, 07-04-2002, godz. 16:24, Tomasz Kłoczko pisze:
> To co się stało jest
> niedwracalne i nie próbuj nawet myśleć o tym że dosętp do tego co robiłeś
> do tej pory odzyskasz. Nie zmuszisz mnie w żaden sposób żebym Ci ponownie
> zaufał w stopniu jaki wymagało to danie Ci dostępu umożliwiajacego
> dodawanie kont w repo. Pokazałeś na co Cie stać ija juz mam po tym dość.

Jak na razie nie podałeś żadnych poważnych argumentów za tym, żeby
odcinać serka od rozwoju dystrybucji (twojej prywatnej wymiany zdań nie
uznaję jako argument). A na dzień dzisiejszy skrót PLD nie rozwija się
jako Kloczek Linux Distribution, więc z takich pomysłów jak wyrzucanie
kogoś powinieneś się na liście porządnie wytłumaczyć.

<ser> nie, po prostu zachowujesz się jak dzieciak
ser was kicked off from #pld-cvs (Banned)

Myślałem, że takie rzeczy się w gronie poważnych ludzi nie dzieją.

|   Never trust a man who can count   :            Pawel Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |