[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 15:31:38 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:
[..]
> Moglo dlaczego tak sie nie stalo nie wiem. Faktem jest, ze podejrzewam
> ze spodziewalismy sie klopotow z kloczkiem.

Jakich ?

> Ale to nie zmienia postaci rzeczy ze IMHO zrobilismy dobrze bo:
>
> (*)
> a nie robilismy tego pocichu bo rozmawialismy o tym na ircu
> przez dluzszy czas.

Nikt nie rozmawiał o tym ze mną. Jeżeli wydaje Ci się że można przy takich
romowach pominąć mnie to sie poprostu grubo mylisz.

> To fakt ze to wyszlo nie ladnie. Nalezalo serka opieprzyc i
> o tym porozmawiac

Opieprzyyłem i rozpoczałem rozmowę pytając się po co to i w odpowiedzi
dosdtałem zacytowane wczoraj trzy punkty. Znaczyło to ni mniej ni więcej
dlamnie, że Sergiusz nie rzyczy sobie rozmowy na ten temat. Skoro sobie
tego nie rzyczył ja nie zamierzałem poddawać sie zmianom o których ktoś
nie miał zamiaru dyskutować.

> ale nie moze byc tak ze kloczek bedzie
> ludziom zabieral rw do cvs bo ma takie widzimisie. I juz.

Kwestia w ytym że to nie jest moje widzimisie tylko powoduy które
wymieniłem. Dalej miałeś pokaz lojalności Sergiusza wobec rreszty
uczestników projektu. Mało ?

> O tym nie wiedzialem dlatego reakcja kloczka wydala mi sie
> kompletnie absurdalna.

To co zacytowałem jest *faktem*. Zauważ jedno, że kiedy przekopiowałem na
ircu prywatną rozmowę Sergiusz oskarżył mnie o sfabrykowanie całości.
Odpowiadając na mój list z kopią tego samego dialogu już nie zaprzeczył że
jest to sfabrykwane tylko wyraził swój żal że upubliczniłem prywatna
rozmowę. Mam Ci pomóc wyciągać wnioski z tego kto w tej sytuacji mówi
prawdę ?