[rw w cvs]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 8 Kwi 2002, 16:47:10 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 03:31:38PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:
> On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:
> [..]
>
> Jakich ?
Takich jak zabranie serkowi rw do cvs.

> Nikt nie rozmawiał o tym ze mną. Jeżeli wydaje Ci się że można przy takich
> romowach pominąć mnie to sie poprostu grubo mylisz.
My zesmy chcieli kupic domene. Nie chcielismy Ci zrobic kuku
ja osobiscie chcialem dwuch rzeczy
a. Zeby DNS dzialal.
b. Zeby moja poczta dochodzila.
c. Zeby byla nowa domena.

> Opieprzyyłem i rozpoczałem rozmowę pytając się po co to i w odpowiedzi
> dosdtałem zacytowane wczoraj trzy punkty. Znaczyło to ni mniej ni więcej
> dlamnie, że Sergiusz nie rzyczy sobie rozmowy na ten temat. Skoro sobie
> tego nie rzyczył ja nie zamierzałem poddawać sie zmianom o których ktoś
> nie miał zamiaru dyskutować.
Ale coz zlego w trzech punktach sa onne rozsadne a rozwiniete to zaostalo
przeze mnie. A co do dyskutowania zmian to naprawde zastosuj sie
do zasady "Kto jest bez winny niech pierwszy .... "

> Kwestia w ytym że to nie jest moje widzimisie tylko powoduy które
> wymieniłem. Dalej miałeś pokaz lojalności Sergiusza wobec rreszty
> uczestników projektu. Mało ?

> To co zacytowałem jest *faktem*. Zauważ jedno, że kiedy przekopiowałem na
> ircu prywatną rozmowę Sergiusz oskarżył mnie o sfabrykowanie całości.
> Odpowiadając na mój list z kopią tego samego dialogu już nie zaprzeczył że
> jest to sfabrykwane tylko wyraził swój żal że upubliczniłem prywatna
> rozmowę. Mam Ci pomóc wyciągać wnioski z tego kto w tej sytuacji mówi
> prawdę ?

Kloczek wkurzasz serka od dawna. Mnie zreszta tez vide sprawa rc-boot
ktore jak mie zmusis to odkopie Ci list w ktorym zapewniles mnie sollenie
ze w lipcu zeszlego roku to skonczysz przerobisz na tak jak powinno byc.
Ja przestalem to
rozwijac bo nie mialem sily sie  z Toba klucic. Rozinol to za Twoimi plecami
malekith i dodal, wiec jesli chodzi o solidnosc i latwosc kontaktu to
ja sie znacznie lepiej dogaduje z serkiem niz z Toba.

Wiec wogule sie serkowi nie dziwie ze w ktoryms momencje pekl.
Zrobil blad robiac to pocichu ale Ty z tego co wiem nie
konsultowales zabrania mu rw. Wiec cofnij to co zrobiles.

A jezeli zarzucasz serkowi jakies klamstow to poprosze o konkretne zdanie
nieprawdziwe. I nie mow mi tu o kasowaniu archiwum bo to byl zart.

Ten atak na Ciebie za rc-boot wynika z tego ze napisales ze wiekszosc
z ludzi po klutni z Toba Cie przepraszala ja nie, i nie zamierzam.
W ktoryms momencie wyszlo ze spedzam wiecej czasu klucac sie z Toba
niz to piszac.

A wyjerzdzanie mi tutaj z bogo, ojczyznianymi, haslami mnie wogule nie
przekonuje. I zeby byc raz powazny to stwierdzenia NASZE, TUTAJ, WLASNYMI
SILAMI, kojarza mi sie z ksenofobja i NDecja. Ja chce miec jak
najlepsza dystrybucje a nie jak najlepsza dystrybucje robiona NASZYMI
silami.

Wiesz dlaczego w Polsce robienie portu na axp i wszystko poza
intelem jest tak trudne bo liczba AXP w polsce jest mala, a ja mam
dwuch prywatnych znajomych ktorzy maja axp w domu bo tak lubia. Ilu
znasz takich ludzi w Polsce. Jak by takich ludzi moc przekonac do
PLD bylo by naprawde fajnie jak ktos ma maszynke w domu to moze
nawet installer napisac bo moze se te maszynke 20 razy zrebootowac
i nikt mu lba nie urwie.

Z Twoich slow wynika mamy nasze ograniczenia ale swoja dume tez wiec
chranimy to, portu na axp sie nie dorobimy ale za to jacy bedziemy narodowi
i dumni ze swoich osiagniec jako polacy.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.