[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 16:00:06 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Marcin Chojnowski wrote:

> Heh kłoczka to trzeba przekonać ale on sam czuje się panem i bogiem i
> nie chce przekonywać grupy za odebraniem RW dla serka.

Jeżeli to co napisałęm od wczoraj nie przekonuje Cie że to co zrobiłem
było zasadne to wybacz ale pzrestanę z Tobą rozmawiać jako z kimś do kogo
nie docierają fakty proste jak kawałek drutu.

> jakby się nie skończyła ta sprawa napewno nie będzie to dobrze dla PLD.
>
> Widać Tomek ma to gdzieś ...

Tak długo jak ktoś bedzie mnie pomijał przy dyskusjach przy PLD tak długo
ja bedę także pomijał te osoby.
Szczerze mówiąc jest to dla mnei dość dziwne. Z jednej strony posądz sie
mnie że nie konsultuje kroki jakie podejmuje. Ja albo zauważam swój błąd
albo tłimaczę że nikt inni na pewnym poziomie nie ma nawet checi
podejmowac pewnych decyzji, a z drugiej strony np. Ty sam nie widzisz nic
złego w tym że ktoś czy nawet grupa osob nie widzi nic złego żeby
podejmować decyzje kluiczowe dla PLD o konsekwencjach dalego większych niz
te które mogfą wyniknać z pomyłkowego wyksowania pliku na ftp, czy
nieptranego pzreniesienie pakeitu który wydawać by sie mógł na pierwszy
rzut oka poprawny.

Dla mnie jest to pzrejaw hipokryzji że ktoś rząda wzajemności a sam nie ma
zamiaru nawet czegoś takeigo honorować.
Tyle razy ile cokolwiek zobiłem i ile coś zrobiłem w oczach innych
niepoprawnego to albo prędzej czy później wycoywałem się końcżac całosć
choćby prostym pzrepraszam .. albo pzredstawiałęm lise argumentów dlaczego
coś zrobiłem. W tym wypadku jak na razie nie mamy ani owego przepraszam
anie także nie ma argumentów (ciężko nazwać uzasadnieniem "bo mnie
denerwujesz").