[rw w cvs]

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 8 Kwi 2002, 16:52:57 CEST

W liście z pon, 08-04-2002, godz. 16:00, Tomasz Kłoczko pisze:
> Jeżeli to co napisałęm od wczoraj nie przekonuje Cie że to co zrobiłem
> było zasadne to wybacz ale pzrestanę z Tobą rozmawiać jako z kimś do kogo
> nie docierają fakty proste jak kawałek drutu.

Przykro bardzo, musisz w tej sytuacji wysłać list pod adres
pld-devel-pl-unsubscribe w pld.org.pl. Bo tu chyba nikogo nie przekonałeś.

> Tyle razy ile cokolwiek zobiłem i ile coś zrobiłem w oczach innych
> niepoprawnego to albo prędzej czy później wycoywałem się końcżac całosć
> choćby prostym pzrepraszam .. albo pzredstawiałęm lise argumentów dlaczego
> coś zrobiłem.

Ano właśnie. Czekamy na to, o czym właśnie piszesz.

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |