[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 16:10:08 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> To jest straszne, ale nie ma nic wspólnego z 1.0. Po prostu: nie wiem
> czy jest na tej liście ktoś kto jeszcze nie miał większego lub
> mniejszego zatargu z Tomkiem. Mówię o kłótni, z której nic nie wynikło,
> nie o dyskusji.

Pwiem Ci więcej .. wiekszość tych kłutni prędzej czy później znalazła swój
koniec w nawet pzreprosinach mnie samego, że jednak miałem racje. Od
Wojtka Ślusarczyka który bardzo długo był jedyna osobą która straciła
prawa zapisu w repo (dzisiaj ma je znowu i to od wczoraj Sergiusz jest tym
jedynym) poprzez blusa który nie rozumiał różnych rzeczy (wyjaśniliśmy
sobie co porzeba przy okazji osobistego spotkania), po nawet Marcina czy
sporą ilosć innych osób. Zapewne nawet Honey czy Sebastian po tym co było
na spotkaniu w Warszawie dzisiaj przyznaliby że wtedy na pewno się nie
myliłem (a z pomovcą innych na pewno nie miałbym szansy się pomilić w
dalszych krokach), a bardzo prawdopodobne że mogłem mieć rację.