[rw w cvs]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 14:05:31 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 01:58:52PM +0200, Robert Kurtys wrote:

> moze takie male podsumowanie socjologiczne ktore chyba wiekszosci umyka :(
>
> fakt do zapamietania na potem: !! oto 5 czy 6 czy tez ?? developerow PLD
> podejmuje akcje zmiany domeny w commit-logach ze wzgledu na trudnosci z
> dogadaniem sie z TK - osoba zarzadzajaca !!
>
> bylo by przykre gdyby napiecie emocjonalne towarzyszace osiagnieciu pewnego
> finalu jakim jest publikacja wersji 1.0 PLD mialo spowodowac typowo polska
> kleske w postanci niesnaskow i miejszego czy wiekszego rozpadu zespolu
> developerow.

To jest straszne, ale nie ma nic wspólnego z 1.0. Po prostu: nie wiem
czy jest na tej liście ktoś kto jeszcze nie miał większego lub
mniejszego zatargu z Tomkiem. Mówię o kłótni, z której nic nie wynikło,
nie o dyskusji.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h