[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 17:06:24 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
[..]

> Oj! Oj! Ojczyzna!

Źle to odczytujesz. Chodzi o to że nie trzeba emigrować żeby robić
ciekawe rzeczy. Tylko tyle i aż tyle :)

> A poważnie: jak sądzisz, czemu zajęło nam tyle czasu zrobienie 1.0?
> Dla ułatwienia dodam, że nie tylko dlatego, że mamy burdel decyzyjny lub
> jednowładztwo (od przypadku do przypadku), nie tylko dlatego, że w *tym*
> *wspaniałym* *kraju* dostęp do internetu dla osób prywatnych (mnie, żeby
> daleko nie szukać, wiesz czemu nie testuje instalatora, tak jakbym
> chciał?) jest eufemistycznie rzecz ujmująć nienajlepszy.

"Gdyby Babcia miała wąsy to była dziadkiem" :)
Gdybyś zauważył że na sama zawartość konkretnych zasobów ma wpływ to co
konkrewtne osoby maja pod czaszka to z warunków techicznych nie robiłbyś
takeigo fewtysza :)

> Nie tylko dlatego. Również dlatego, że jest nas za mało.

Jakbyś zauważył to że przykładowo tylko kilka osób z całego grona zrobiło
ponad 90% całości to też nie przywiazywąłbyś do tego wikszej uwagi. Tak
czy ianczej to nei znaczy że nie mzoę być nas więcej. jakbyś rozejrzał się
po Polse po politechnikach i uniwerkach i tym ilu ludzi siedżcych w
akademkach poprostu nudzi sie nie mając celu to widziałbyś naszymi
właśnymi polskimi siłami spokojnie może być nas o rząd wielkosci
więcej.