[rw w cvs]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 16:30:11 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 03:18:27PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Drugi argument jest IMHO pomijalny
                       ^

No właśnie. IYHO.

> o wiele ważniejszy z punktu widzenia
> atmosfery w całym projekcie jest pierwszy punkt. Od początku Sergiusz przy
> różnych okazjach namawiał mnie do używania różnych zasobów po za Polską. A
> to SF do CVS czy ftp (przy kłopotach ajkei miały miesce w przeszłści), a
> to build hostów do robienia kolejnych architektór, a to teraz
> używania linux-pld.org jako mniej polskiej. IMHO to wszystko świadczy o
> *BRAKU* wiary w NASZE siły i możliwści .. w to że można zrobić rzewcz
> dużą TUTAJ w Polsce, z Polakami i w dużej części naszymi siłami.

Oj! Oj! Ojczyzna!

A poważnie: jak sądzisz, czemu zajęło nam tyle czasu zrobienie 1.0?
Dla ułatwienia dodam, że nie tylko dlatego, że mamy burdel decyzyjny lub
jednowładztwo (od przypadku do przypadku), nie tylko dlatego, że w *tym*
*wspaniałym* *kraju* dostęp do internetu dla osób prywatnych (mnie, żeby
daleko nie szukać, wiesz czemu nie testuje instalatora, tak jakbym
chciał?) jest eufemistycznie rzecz ujmująć nienajlepszy.

Nie tylko dlatego. Również dlatego, że jest nas za mało. Z prostych
rachunków statystycznych wynika, że osób poza .pl, które by mogły (miały
chęć i możliwości) jest kilkadziesiąt/set razy więcej niż w .pl.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h