[rw w cvs]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 8 Kwi 2002, 17:16:56 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 05:10:12PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> To źle czy dobrze ?
zle bo wiekszosc ludzi na swiecje nie zna polskiego, rozumiesz?
> Zbiek okolicznosci czy zamierzone działanie.
Ja tak nie zamierzalem. Ty zamierzales? Jaka jest z tego korzysc.
Dla mnie to tylko gorzej bo po angielsku piszesz krotsze listy i
nie rozpisujesz sie o tenisistach.
> A mzoę to jest fakt który
> dopiewro zależnie od tego jak go ustawić w świetle reszty otocznai staje
> się dopiero zaleta bąć wadą ?
dla mnie jest tak ze zalet w tym nie widze, Widze natomiast same
wady
1. Twoje listy sa dlugie.
2. wiekszosc ludzi na swiecje nie rozumie po Polsku.
3. Jak by kazdy musial pisac po angielsku to wiekszosc
   by sie zastanowila zanim zaczela wypisywac
   przydlugie brednie.
> Jeżlei jest mozliwe wykorzystanie jako
> zalety to dlaczego tego nei zrobić ?
Bo sie nie da ?

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.