[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 17:30:35 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Lukas Dobrek wrote:

> zle bo wiekszosc ludzi na swiecje nie zna polskiego, rozumiesz?

Najwidocznie nie rozumiesz jeszcze tego że nie mam zamiaru docierać z
tym co pisze do wszystkich .. nie mam zamiaru robić czegoś co wiadomo że
nie jestem w stanie zrobić teraz. Wystarczy mi kilka kluczowych osób.
Potem dzieki tym osobom i następnym krąg osób się może poszerzać a ja po
woli osiagfam to co było pierwotnym niemożliwym zamiarem.