[rw w cvs]

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 16:41:09 CEST

Dnia Pańskiego 08 Apr, 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> Najwidocznie nie rozumiesz jeszcze tego że nie mam zamiaru docierać z
> tym co pisze do wszystkich .. nie mam zamiaru robić czegoś co wiadomo że

kłoczek napisz wreszcie że nie masz żadnego zamiaru i masz nas głeboko
w d... bo to widać na każdym kroku, po tym co robisz i piszesz,
kompletnie nie szanujesz pracy innych. Muszę przyznać że masz dobre
pomysły ale realizujesz je idąc po trupach czyli jak ci się nie
podoba spec to go psujesz i potem piszesz "Może to ktoś poprawi".
Wygląda to mniej więcej tak jakby mi koleś w warsztacie założył
jakieś super nowe koła które po kilku zakrętach odpadają, a jeszcze
wczoraj miałem może nie takie piękne koła ale solidne.

Chyba jak wszyscy się na ciebie wypną to się może przekonasz że nie
warto za wszelką cenę zmuszać wszystkich do czegoś co jest TYLKO
TWOIM ZDANIEM SŁUSZNE.

Może zmień zawód na pisarza fantasy, tam będiesz mógł kreować
świat według swojego widzimisię.

O to tyle

Martii