[rw w cvs]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 17:37:57 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 05:27:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> A oczywiśxie nei diała ..

Zdarza się. Za często.
Wystarczy że nie ma połączenia do bossa, a DNSy po drodze nie scachowały
SOA.

Już się zastanawiałem, czy nie dodać "host -a pld.org.pl." co crona,
żeby się przynajmniej częściowo przed tym zabezpieczyć. Ale raczej
powinno być to załatwione u źródeł.

BTW. Wiesz jak działa DNS?

> A oczywiśłxie poczta nie dochodzi.
Jak DNS nie działa to jak ma dochodzić?
Naszczęście zwykle w lokalnych kolejkach pocztowych nadawców siedzi dość
długo.

> Po co ?
Też nie rozumiem. Ale skoro ktoś tego potrzebuje...
Ale osobiście jestem przeciwny przestawianiu aliasów, list itp.
Ale skoro nie ma szans na poprawienie konfiguracji pld.org.pl...

Pozdrowienia,
        Jacek