[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 18:03:16 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Jacek Konieczny wrote:
[..]

> Też nie rozumiem.

ja widże że włąsnie najwidoczniej nie rozumiesz prostego pytania.
Pzreczytaj je jeszcze raz.

> Ale skoro ktoś tego potrzebuje...

To niech to robi co potzrebuje. tak długo jak nie będzie to niszczuć tego
co robiainni nia mam zamiaru nic tu robić.
Jeżeli ktokolwiek uważa że jest w stanie robić coś lepiej to zammiast
mówić o tym że jest w stanie to robić niech to zrobi lepiej.

> Ale osobiście jestem przeciwny przestawianiu aliasów, list itp.
> Ale skoro nie ma szans na poprawienie konfiguracji pld.org.pl...

Nie ma szans na co ??