[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 19:51:47 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Było pisane tyle razy, ale do Ciebie nie dociera.... mimo wszystko
> spróbuję jeszcze raz.

Opisywałem raz i nie pzreczytałeś tego więc opisze jeszcze ra. Domena
pld.org.pl zostałą zarejestrowana ponad trzy lata temu. W miedzyczasuie
zmieniła się procedura aktualizowanai zawartości domeny, a adpowiewdnie
dane nie zostały dostarczone. W miedzyczaei trakże host który był wpisany
najo drugi NS przestał być takowym i też nikt o tym nikogo nie powiadomił.
Nikt z nie powiadomił że cos trzba dostarczyć. W międzyczasie wszystko
działało .. do monetu kiedy z powodu padu łącza do 3miasta info o
pld.rg.pl z racji tego że przerwa byłą długa wyleciało kompletnie.

Teraz żeby odzyskać kontrolę techniczna nad domeną tzreba przejść
papierkologię NASKu. Tego nei załatwia sie jednym faxem. W międzyczasie
nie próżnowałem .. mówiąc ianczje miał sporo zajęcia z PLD. Były to
wązniejsze rzeczy. Elementarna zawartość nad częścia potrzebnych
parametrów domeny mogę przez cały czas modyfikować w zwiazku z tym
odkładałem załatwienie tego na dalszy plan.

[..]
> Wniosek:
> =============
>
>   DNS dla pld.org.pl jest źle skonfigurowany, dokładniej: delegacja w
>   NASK zawiera jedynie 1 działający NS. Dla tak ważnej domeny powinny
>   być _przynajmniej_ 2.
>
> Przypominano Ci o tym wiele razy. Ale wszystko jakby do /dev/null
> trafiało.... Pewnie tym razem też tak będzie :-(
> A jeżeli nie jesteś w stanie tego załatwić, to przynajmniej napisz kto
> jest.

To wszystko jest prawdą i winny jestem temu ja. Dlaczego tak się stało
powiadziałem już. Załatwianie pełnej kontroli tecnicznej nad domeną jest w
trakcie. Jęzli nie beziesz upierdliwy i poczekasz to dasz mi szansę w
spokoju to załatwić.

Tak czy inaczje wszystko to nie moze być powodem tego co zamierzał
samowolnie robić.