[rw w cvs]

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 20:52:30 CEST

In article <Pine.LNX.4.44.0204081942190.10267-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> Teraz żeby odzyskać kontrolę techniczna nad domeną tzreba przejść
> papierkologię NASKu. Tego nei załatwia sie jednym faxem. W międzyczasie
> nie próżnowałem .. mówiąc ianczje miał sporo zajęcia z PLD. Były to
> wązniejsze rzeczy. Elementarna zawartość nad częścia potrzebnych
> parametrów domeny mogę przez cały czas modyfikować w zwiazku z tym
> odkładałem załatwienie tego na dalszy plan.

Właściwie to trudno to zrozumieć :) Z jednej strony prawny właściciel domeny
pld.org.pl istnieje, gdyż płaci za ową domenę. Gdyby tak nie było, domena
przestałaby być wogóle widoczna, gdyż NASK robił ostatnio porządki z
nieopłaconymi domenami. Dokonanie cesji domeny i tym podobne opracje
zazwyczaj rzeczywiście w przypadku NASKu bywają nietrywialne, ale z drugiej
strony są _wykonywalne_ - swego czasu robiliśmy (firma, w kórej pracowałem)
cesje domeny, której prawny właściciel już nie istniał. :-)
Tak więc, myślę, że taką sprawę można załatawić dwoma faxami, jeden do
właściela prawnego domeny (bofh?), aby ten wysłał do NASKu fax oraz wniosek
elektroniczny z listą właściwych NSów.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl