stan zasobów Ra (Re: Dzisiejsze ISO znowu zjebane)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 21:42:18 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 10:45:08AM +0200, Blues wrote:
> On Sun, 7 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Od tego jest opcja w poldku - żeby on pytał co ma zainstalować. Jest tylko
> kwestia, żeby ładnie w instalatorze to było wplecione i nie pojawiało się
> pytanie w środku instalacji.
>
> Tak wogóle to instalator należałoby tak skonstruować (w sensie grup
> instalacyjnych), żeby tego typu pytania nie były konieczne...

Jeszcze a propos takich wyborów - XFree86-driver-nvidia bywa instalowany
jako dostarczający OpenGL, jeśli nie każe się instalować explicite
XFree86-OpenGL-core przy instalowaniu czegoś wymagającego libGL{,U}.
Tak być nie może.
Przy instalacji też tak się zdarza, i to niezależnie od sprzętu.
(chociaż obecność karty NVidii wcale nie decyduje o używaniu tego
binarnego czegoś - osobiście wolę rivafb i driver-nv; na szczęście tam,
gdzie używam tych kart, nie potrzebuję XV ani GLX, a do GL mam w domu
tdfx, który nie zmusza do wyboru między stabilnością a szybkością)

> TODO

Done.

Jeszcze by się przydało uucp (na razie podobno nie ma na ftp).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/