STBR apache-mod_auth_samba (Re: stan zasobów Ra)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 10:48:37 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 10:45:08AM +0200, Blues wrote:
> On Sun, 7 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> ...proponowałbym usunąć to z list instalatora.

Właśnie spawdziłem: STBR!!!
W CVS jest poprawione od października, release podbite (i to nie raz),
a na ftp leży zwalona wersja sprzed prawie roku :/

BTW: apache-mod_auth_mysql-2.20a - następny nie sprawdzony pakiet, który
znalazł się na ftp w 1.0. Z nim apache nawet nie wstawał.

--
Jakub Bogusz