domeny pld

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 10:45:56 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 08:02:04AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> zrobi. Jżeli zrobi przenosząc zasoby LDP gdzieś indziej to bedzieesz miał
> działanie na naszą szkodze bo bezie musiał wytłumaczyć ludziaom z LDP
> dlaczego wynsi LDP z CVS PLD. Jeżelili miałby ptrzy tym powiedzieć prawdę
> to jednoczęsnie przyznać musiałby że realnego powodu przeniesienia tych
> zasobów nie ma. Jeżeli pzrekona ich to bedzie musiał się posunąć do
> kolejnego kłamstwa lub powidzieć tylko pół prawdę (coś na kształt
> "straciłem prawa zapisu" bez pdanai dlaczego tak się stało).
> Mówiąc inaczej jeżeli cokolwiek się zmieni jeśli chodzi o hosting zasobów

Ser napisze: "zmieniłem w jednym skrypcie domenę z pld.org.pl na
pld-linux.org, bo były ciągłe problemy z pocztą. No to koleś, co ma
pld.org.pl się zdenerwował, nakrzyczał, a jak go nie posłuchałem to mi
zabrał rw".

Szczera prawda.

I zgadza się, my na tym stracimy. Pytanie tylko z czyjej winy.

> Co do zabierania praw zapisu jako broni ostratecznej. Zauważ że dotąd
> miało to miejsce dokąłdnie dwa razy. W poprzednbim przypadku z
> pewrspektywy czasu okazyje się że miałem rację.

"okazuje się", ulala... jakieś argumenty?

> Jeszcze raz. Inicjatywa w tej sprawie należy do Sergiusza. Nie chodzi o
> pzreprosiny. Nie chodzi o żadne ukorznie się. Chdzi o elementarne
> wyjaśnienie które nie mi bynajmniej jest winny tylko całej reszcie
> uczestników projektu.

Przecież już tłumaczył. Ja tłumaczyłem. Dobrek tłumaczył. Misiek
tłumaczył. Tylko Ty oczywiście nie czytałeś.

> Przy tym nie najważniejsze jest to co zrobił i
> dlaczego to zrobił (z racji tego że teraz można do tego dorobić dowolną
> legęndę mnie osobiście juz to nie interesuje). Ważne jest co zamierza
> zrobić.

Na pewno ma zamiar rozwijać PLD bez dostępu do CVS. Nie bądź śmieszny.

> Sergiusz napisał w rozmowie ze mną (w tym co zacytowałem) że mamy
> trzy dni na wyniesienie serwera pocztowego. Teraz sam możesz się jego
> spytać czy to był żart czy faktyczna zapowidź działania. O ile to drugie
> to także nie omieszkaj zadać jeszcze kilka innych pytań które zapewne
> bendą cisnąć Ci na język.

Mi się ciśnie na język pytanie, czy jesteś w stanie przyznać się do
błędu? czy jesteś w stanie brać pod uwagę opnię developerów (czy ktoś
krzyczał, "serowi nie dawać ro"? nie? a ilu ludzi mówiło odwrotnie?)?
czy może PLD to tylko Twoja pisakownica? Mi się to coraz mniej podoba.

A co do sera to mu się wcale nie dziwię. Jeśli ktoś de facto wyklucza
mnie z projektu, pomimo głośnego krzyku innych developerów nie zmienia
zdania, to są duże szanse, że ta osoba jest niereformowalna i nie ma
sensu dalej bawić się w tej pisakownicy.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h