Kolejny *zjebany* ISO

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 15:10:54 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 01:12:14PM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:
> A nie lepiej zrobić sobie mirror z ftp.pld.org.pl, potem powypalać to na cd
> pamiętając o tym, żeby pakiety z coinst/base znalazły się wszystkie na jednym
1. Nie mam na to łącza.
2. Nie mam na to miejsca.
3. To po co wogóle generować te ISO?

> a do instalacji użyć starej dobrej prowizorki (najlepszego instalatora pod
> słońcem)? Ja tak robie cały czas i nigdy nie miałem problemów tego typu
Prowizroka to... no właśnie: prowizorka. Jak bym chciał rzeźbić w gównie
to bym ztarował swój dysk i używał tego zamiast instalacji. Tak
przynajmniej większość konfiguracji miałbym za sobą.

> (instalator widziałem na oczy dosłownie raz dawno temu  - zapuściłem z
> ciekawości ale bałem się z niego skorzystać).
A mi się on podoa. Jak działa.

> Problem może być wtedy, jeżeli chcesz to dać komuś , żeby sobie sam
Właśnie o to mi chodzi.

> zainstalował ale jeśli ten ktoś miał już kontakt z linuxem to sobie poradzi.
Chyba kpisz. A jak mam jeszcze wyjaśnić dlaczego ma się męczyć z
prowizorką, skoro może wziąść dowolną inną dystrybucję i bez bólu
zainstalować? Pozatym ,,manie już kontaktu z Linuksem'' wcale nie
oznacza że ktoś sobie z tym poradzi. A nawet jeśli to po co się męczyć,
skoro można mieć to łatwo?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--