Kolejny *zjebany* ISO

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 15:23:51 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 03:10:54PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> A mi się on podoa. Jak działa.

No właśnie. Znalazłem bug w poldeku, który powodował to czego ostatnio
doświadczyłeś. Przykro mi z tego powodu i przepraszam Cię. Ja po prostu
nie mam żadnej możliwości testowania ISO, tylko instalację po sieci jako
tako mogę prztestować (ze starymi pakietami...). A nowy poldek i tak
musiał w końcu wylądować w installerze (o starym była niedawno
informacja, że robi SEGV), wydaje mi się, że lepiej przed mrożonką...

Anyway, jak kloczek skończy się kłócić z resztą świata, może zrobi nowe
ISO.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h