Kolejny *zjebany* ISO

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 15:39:49 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 03:23:51PM +0200, Michal Moskal wrote:
> No właśnie. Znalazłem bug w poldeku, który powodował to czego ostatnio
> doświadczyłeś. Przykro mi z tego powodu i przepraszam Cię. Ja po prostu
Nie mam do ciebie pretensji o cyrki z ISO. Jedyne o co do ciebie można
się przyczepić w tej sprawie, to IMHO to że zbyt cicho krzyczałeś o
zmianie -p na --pset...

> nie mam żadnej możliwości testowania ISO, tylko instalację po sieci jako
> tako mogę prztestować (ze starymi pakietami...). A nowy poldek i tak
Właśnie. Wściekam się na to, że tracę cztery godziny na ściągnięcie ISO,
a potem w ciągu 2 minut przekonuję się że zmarnowałem czas. Nie
rozumiem, dalczego osoba, która generuje ISO nie może poświęcić tych
dwóch minut.

Czy jest możliwość podmountowania sobie zasobów z ftp.pld.org.pl? Wtedy
żeby przetestować ISO, pewnie wystarczyłoby przepchnąć kilka MB, z
których na początku korzysta instalator. Z resztą instalacja base to też
tylko ~50MB, a nie 650.

> Anyway, jak kloczek skończy się kłócić z resztą świata, może zrobi nowe
> ISO.
A ja znowu najpierw poświęcę 4h na ściągnięcie, a potem drżącymi rękoma
odpalę VMware.... ciekawe swoją drogą czy uda się zrobić działające ISO
zanim mi wygaśnie licencja testowa... bo wtedy nie wiem jak będę to
sprawdzał :(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--