bofh 0.2rc1

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 22:23:37 CEST

Hejka!

Za namową kilku osób jakoś wygospodarowałem trochę czasu i tak oto powstał
bofh 0.2rc1. Jak zwykle proszę o testy, opinie, itd. Jeśli ktoś znalazł
jakieś błędy prosze pisać do mnie lub dodawać do pliku BUGS w module bofh.
Jeśli ktoś ma pomysł na to jak zrobić coś lepiej, inaczej to proszę również
pisac albo dopisywac się do TODO.

A oto zmiany między wersją 0.1a a 0.2:

- plik konfiguracyjny z domyślnymi parametrami takimi jak grupa główna,
położenie katalogów domowych, etc.- logowanie każdej operacji (domyślnie
/var/log/bofh.log)- sprawdzanie czy BOFH jest uruchamiany z konta root i czy
dostępne są wszystkie potrzebne pliki i katalogi- lokalizacja za pomocą
basha, czyli zarazem przejście na wykorzystywanie basha- polskie tłumaczenie
- archiwizacja usuwanych kont
- zapobieganie wpisaniu niepoprawnych znaków w fullname (przecinek, średnik)
- inne małe poprawki, kosmetyka, etc.
- napisanie porządnego README oraz CREDITS

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter