bofh 0.2rc1

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 10:04:01 CEST

On Thu, Apr 11, 2002 at 20:23:37 +0000, Michał Margula wrote:
> Za namową kilku osób jakoś wygospodarowałem trochę czasu i tak oto powstał
> bofh 0.2rc1. Jak zwykle proszę o testy, opinie, itd. Jeśli ktoś znalazł
> jakieś błędy prosze pisać do mnie lub dodawać do pliku BUGS w module bofh.
Arrrrghhhhh.......
Propozycje do TODO:
- przy kazdym announce dodawac adres alternatywnego zrodla do pobrania
  pakietu (nie kazdy ma/chce miec dostep do CVS)
- na stronie http://alchemyx.uznam.net.pl/ zrobic napis "Under
  construction" albo "Get lost"
- obkomentowac pozadnie skrypty
- do skryptu instalacyjnego dodac [ -z "`which dml`" ] && panika
- moznaby wszystko ugettextowic (nie wiem jednak jak na to zareaguje
  dml, pewnie sie nie da...)

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?