bofh 0.2rc1

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 16:33:23 CEST

On Fri, 12 Apr 2002 14:09:47 +0200
Daniel Mróz <beorn w send.gromada.pl> wrote:

> OK, ale cos takiego przydaloby sie w samym instalatorze.
> BTW, przydalby sie takze unistall.sh lub jakies install.sh --remove

Szczerze mówiąc nie widzę sensu, bo podczas instalacji musiałbyś mieć
doinstalowanego dmla, itd. Całkowicie bez sensu.
> Czyli jeszcze potrzebny jest do tego Bash...

Jeśli ktoś pozwala sobie na luksus używania bofha to i basha pewnie używa ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter