bofh 0.2rc1

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 15:10:33 CEST

On Fri, Apr 12, 2002 at 14:33:23 +0000, Michał Margula wrote:
> Szczerze mówiąc nie widzę sensu, bo podczas instalacji musiałbyś mieć
> doinstalowanego dmla, itd. Całkowicie bez sensu.
Przeciez zadaniem instalatora jest zainstalowanie skryptow
wymagajacych dml'a. Sugerujesz, ze ktos moze instalowac bofh nie
posiadajac dml?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?