iproute2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 16:26:43 CEST

On Fri, Apr 12, 2002 at 04:14:44PM +0200, Blues wrote:
> Jest SPIERDOLONE. Tak delikatnie ujmując. rel.4 było poprawne. Natomiast
> w dalszych mieszane było z htb.
> Oryginalny patch na htb chodzi poprawnie, bo wziąłem nasz iproute z nim
> rel.4 i zarzuciłem na "zaprzyjaźnionym" debilianie. Winne są chyba
> poprawki na budowanie się bez spatchowanych nagłówków.

Ta poprawka to tylko dodanie fragmentu nagłówka z patcha na kernel,
zresztą ujętego w #ifdef, więc w obecności spatchowanych nagłówków nic
nie zmienia. Więc raczej coś z samym patchem htb (rel. 4 jeszcze nie
miało htb).

> Właśnie zaliczyłem oops'a na wywołaniu tc i cały router mi zdechł...

Oops jest prawie na pewno wynikiem błędu w kernelu - nie powinno być
takiego efektu dostarczenia błędnych danych z przestrzeni użytkownika.
Chyba że tc grzebie w /dev/mem.

--
Jakub Bogusz