iproute2

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 16:34:35 CEST

On Fri, 12 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Ta poprawka to tylko dodanie fragmentu nagłówka z patcha na kernel,
> zresztą ujętego w #ifdef, więc w obecności spatchowanych nagłówków nic
> nie zmienia. Więc raczej coś z samym patchem htb (rel. 4 jeszcze nie
> miało htb).

Ale powtarzam - mam _nasze_ iproute żywcem przeniesione na debiliana z
patchem htb takim jaki był na samym początku. I to chodzi...
Dodatkowo ludzie ewidentnie zgłaszają problemy z tc aktualnie znajdujące
sie na ftp'ie...

> Oops jest prawie na pewno wynikiem błędu w kernelu - nie powinno być
> takiego efektu dostarczenia błędnych danych z przestrzeni użytkownika.
> Chyba że tc grzebie w /dev/mem.

Tutaj to nie wiem... dzimi - co ty na to? Mogę w ograniczonym zakresie
testy tutaj przeprowadzić...
kernel jest dystrybucyjny 2.2.20-12

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...