{klogd,syslogd,inne}.init reload i logrotate

Pią, 12 Kwi 2002, 18:10:18 CEST

On Fri, 12 Apr 2002, Radosław Kintzi wrote:
[..]

> Nasze skrypty niemal wogóle nie spełniają tej specyfikacji (jak już to
> w małym stopniu). Np. przy wywołaniu z parametrem start wracają z 1,
> gdy usługa jest już uruchomiona. Tymczasem (jeżeli dobrze zrozumiałem)
> powinny zwracać 0. Analogicznie jest przy parametrze stop.
>
> Pytanie, czy nie warto byłoby poprawić te skrypty?

Chyba tak. Ale najpierw popraciwałbym nieco na sucho. Wtym sensie że
opracowałbym tempalte.init pod kontem tego dokumentu (jest w SOURCES).
Potem po przyjrzeniu się temu, opisaniu choć po którce nco zmienaić i na
co zwracać uwagę możnaby wprowadzić tego typu zmiany we wszystkich
skryptach w możliwie krótkim czasie.