wmconfig łapie core przy --output blackbox

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 19:02:25 CEST

Dnia Sat, 13 Apr 2002 18:43:12 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < "Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Sorry, zrobiłem kiedyś patcha i zrobiłem go źle.
> Na czas robienia wmconfig --output blackbox ustaw LANG=pl .

Nie ma sprawy - zdarza się. Zrobiłem jak napisałeś i kawałek dalej doleciało
no i:

	[end]
	[exec] (Centrum sterowania) {kcontrol -caption "%c" %i %m }
	[exec] (Katalog domowy) {kfmclient openProfile filemanagement }
	[exec] (Pomoc) {khelpcenter }
Naruszenie ochrony pamięci

więc chyba dam sobie spokój z tym na razie - sprawa nie jest pilna, wręcz moje
widzi mi sie
> Tego patcha poprawię, ale póki co lepiej go zakomentować i przebudować
> wmconfig.

to ja poczekam na poprawke :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |