wmconfig łapie core przy --output blackbox

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 08:46:09 CEST

On Sat, Apr 13, 2002 at 07:02:25PM +0200, Mariusz Witkowski wrote:
> Dnia Sat, 13 Apr 2002 18:43:12 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < "Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> >

> Nie ma sprawy - zdarza się. Zrobiłem jak napisałeś i kawałek dalej doleciało
> no i:
>

> 	[end]
> 	[exec] (Centrum sterowania) {kcontrol -caption "%c" %i %m }
> 	[exec] (Katalog domowy) {kfmclient openProfile filemanagement }
> 	[exec] (Pomoc) {khelpcenter }
> Naruszenie ochrony pamięci
teraz już lepiej :)

To wygląda na bug w glibc, bo wykładał się na malloc.

Zmieniłem patcha, teraz można ustawić sobie zmienną środowiskową
MY_BLACKBOX_MENU z nazwą pliku, który ma być dołączony do menu.
np. MY_BLACKBOX_MENU="~/blackbox_my_menu". A w tym pliku:

	[exit] (Wyjście)

W pliku nie musi być [end] .

WF