zlot pld

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 00:22:19 CEST

In article <20020413215647.GC4768 w satan.blackhosts> you wrote:

> Popieram :)
> No chyba że gdzieś w górach, to może być i 3-5 maja ;)

Spotkanie na szczycie? :-)

Tak poważniej, to najpierw trzeba by ustalić jakiś program owego spotkania,
chyba że już został ustalony, ale jest ściśle tajny/poufny, a ja jak zwykle
jestem niedoinformowany? :) Rozumiem również, że wątkiem przewodnim byłaby
kwestia wypuszczenia PLD 1.0, jako "produktu" stablinego, kończącego pewien
okres w historii tworzenia PLD?

ps
Oczywiście termin początku maja wydaje mi się wysoce niewłaściwy, gdyż
zapewne spora cześć osób ma już coś zaplanowane na ten czas...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*