zlot pld

Maciej Agaran' Pijanka agaran w team.pld.org.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 08:05:28 CEST

On Sat, Apr 13, 2002 at 05:18:33PM +0200, Marzena Kamecka wrote:

> Witam :)
>
> Ponowsnie rzucam haslo do rozpatrzenia - zlot PLD
>
> Prosilabym sie o wypowiedzenie w jakim terminie pasowaloby poszczegolnym
> osobom. Potem sprawdze jaki temrin wystepuje najczesciej i tenze wybiore
> :)

masz juz jakas przykladowa liste czy moze jednak trzeba plik w cvsie z
datami wszystkich weekendow od/do i kazdy dopisuje swojego cvslogin'a
do tej/tych ktore mu pasuja?

> Oczywiscie w gre wchodza terminy weekendowe
>
> Czekam na propozycje.
>
> Oczywiscie jak ja mam go organizowac to zlot w Wawie :)

:>> niesmialbym oponowac ;>

--
Maciej 'Agaran' Pijanka
agaran w team.pld.org.pl