Zlot PLD - gadzety

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 18:44:38 CEST

VTAM!

On Sun, 14 Apr 2002 15:55:08 +0200
Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> wrote:

> cezar, skoro robicie gadżety, może zrobicie naklejki na samochody?
> pomysł trywialny, ale może ktoś zechce - np. ja. coś jak ma
> pl.misc.samochody tylko z bocianem i pld ?

To może jeszcze "body" dla dzieci? Depesz - wyluzuj. Sam wiesz że statutowa działalność CS-NET to nie są "usługi promocyjne" ;)
Z polarami ujawniłem się dlatego że i tak robimy polary firmowe, więc czemu by nie pójść za ciosem. Natomiast nie nastawiam się na produkcję seryjna.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl