Zlot PLD - gadzety

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 17:04:08 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 04:44:38PM +0000, Cezar Cichocki wrote:
> To może jeszcze "body" dla dzieci?

to jest coś - jak wiesz może mi się przydać :)

> Depesz - wyluzuj. Sam wiesz że statutowa działalność CS-NET to nie są "usługi promocyjne" ;)

e tam, jak to starożytni franzuzi mawiali: pekunia nie omlet (czy jakoś
tak) - ale cóż. szkoda.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]