Propozycja kompromisu (Re: misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 02:04:17 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> W sytuacji kiedy nadal nie wiadomo po co to się chce wprowadzić ciężko
> mówić o sporze. Sytuacja sporna jest o krok wcześniej: brak właśnie
> sensownych wyjaśneiń czemu ma to służyć.

Zgoda, Tomku, i dlatego ja nie proponuje jednej z tych 2 domen
tylko cos zupelnie innego w zamian. I to takiego, co nie podlega
"widzimisie" administratorow zasobow PLD, a kazdego z developerow
z osobna.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-