Propozycja kompromisu (Re: misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141)

Pon, 15 Kwi 2002, 02:13:19 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]

> Zgoda, Tomku, i dlatego ja nie proponuje jednej z tych 2 domen
> tylko cos zupelnie innego w zamian. I to takiego, co nie podlega
> "widzimisie" administratorow zasobow PLD, a kazdego z developerow
> z osobna.

Dokładnie. Blokując zapis nie chciałem powidziewć "to nie ma sensu".
Jeżlei ktoś potrafiłby przedstawić poprawnie argumentację zmian w sytuacji
keidy konkretna osoba ma co do tego wątpliiwości na pewno stałoby suie
zupełnie inaczej. Kwestia w tym że wszystk wskazywało na to że to dopiero
początek dalszych zmian z których nikt nie ma zamairu sie do końca
wytłuumaczeyć i/lu wydaje się tym czy innym osobom że widzą do czgo to
prowadzi.

Ja niczego innego nie rządałem jak właśnie przedstawienia potencjalnego
scenariusza dalszych zmian. Chciałem i chće nadal wiedzieć do czego to
prowadzi i dlatego zadaje nadal uparcie pytania. miałem nadzieje że ktoś
czy to Sergziusz czy to anwet osoby które zapłąciły za domenę bedą w
stanei to wyjaśnić. Jak na razie ani Sergiusz ani reszta osób takich
wyjaśnień nie złożyły. Ergo: dają mi do ręki argumenty mówiące że miałem
rację sięgając po sirodek jakim była blokada dostępu.